Kontakt
SeniorNet Swedens kansli
SeniorNet Swedens kansli är bemannat med en kansliansvarig person som arbetar deltid.
Kontakta gärna kansliet via mejl: kansli@seniornet.se
Mobil: 076 027 27 17
Postadress: SeniorNet Sweden, Byängsgränd 14 3tr, 120 40 Årsta
Organisationsnummer: 802 403 09 03
Övergripande frågor
Kontakta styrelseordförande: Rose-Marie Frebran eller vice ordförande Carl-Olof Strand.
Mejl: kansli@seniornet.se
Kontakta styrelsen
Varje klubbordförande har en kontaktperson i SeniorNet Swedens styrelse.
Kontakta din lokala klubb
Kontakta din lokala klubb för frågor rörande kurser, hjälp med dator, mobil eller surfplatta med mera.
Vanliga frågor:
Adressändring
Du ändrar själv adress, telefonnummer och e-post under Medlem > Medlemskort och min Profil.
För att få ett nytt lösenordet behöver du en giltig e-postadress. Se vidare.
Kontakta din klubb om du saknar e-postadress.
Byta klubb
Kontakta kansliet om du har önskemål om att byta klubb. Om du har en obetald faktura gällande den gamla klubben, vänta med betalningen tills den nya fakturan för det nya klubbmedlemskapet anländer.
Betalning
Läs mer om årlig medlemsavgift.
Medlemskort och min profil visar hur länge medlemskapet gäller.
Fakturafrågor besvaras av din klubb.
Frågor om webbplatsen https://seniornet.se/
Kontakta i första hand kansliet via mejl: kansli@seniornet.se
Medlemskort
Om du har förlorat ditt medlemskort så kan du:
skriva ut medlemskortet från Medlem > Medlemskort och min profil genom att trycka ned Ctrl+p samtidigt skapa en länk i mobilen till Medlem> Medlemskort och min profil
be din klubb skriva ut medlemskortet
ta ett foto av medlemskortet (beror på hur kameran i mobilen/surfplattan/datorn fungerar)
Avsluta medlemskapet
Du kan efter inloggning avsluta medlemskapet längst ned på sidan Medlemskort och min profil eller kontakta din klubb för avregistrering.
Uppdaterad mars 2020/BS