Kontakt

SeniorNet Swedens kansli 

SeniorNet Swedens kansli är bemannat med en kansliansvarig person som arbetar deltid.
Kontakta  gärna kansliet via: e-post: kansli@seniornet.se
Telefon: 08-658 14 60 (om du inte får svar kopplas du över till en telefonsvarare).
Nytt mobilnummer kommer inom kort.

Postadress: SeniorNet Sweden, Byängsgränd 14 3tr, 120 40 Årsta
Organisationsnummer: 802 403 09 03


Övergripande frågor 

Kontakta styrelseordförande: Rose-Marie Frebran eller vice ordförande Angela Berglund.
E-post: kansli@seniornet.se


Kontakta styrelsen

Varje klubbordförande har en kontaktperson i SeniorNet Swedens styrelse.


Kontakta din lokala klubb

Kontakta din lokala klubb för frågor rörande kurser, hjälp med dator, mobil eller surfplatta med mera.
På kartan finns alla klubbarna i Sverige. Under länken, Klubbinfo, finns klubbens telefonnummer och annat viktigt.


Vanliga frågor:


Adressändring

Du ändrar själv adress, telefonnummer och e-post under Medlem > Medlemskort och min Profil.
Lösenord som registrerats före 2016 fungerar inte längre.
För att få ett nytt lösenordet behöver du en giltig e-postadress. Se vidare.
Kontakta din klubb om du saknar e-postadress.


Byta klubb

Kontakta kansliet om du har önskemål om att byta klubb. Om du har en obetald faktura gällande den gamla klubben, vänta med betalningen tills den nya fakturan för det nya klubbmedlemskapet anländer.


Betalning

Läs mer om årlig medlemsavgift.
Medlemskort och min profil visar hur länge medlemskapet gäller.
Fakturafrågor besvaras av din klubb.


Frågor om webbplatsen https://seniornet.se/

Kontakta i första hand kansliet. e-post: kansli@seniornet.se


Lösenord

Läs om lösenord på https://seniornet.se/startsida/logga-inut/.


Medlemskort

Om du har förlorat ditt medlemskort så kan du:

skriva ut medlemskortet från Medlem > Medlemskort och min profil genom att trycka ned Ctrl+p samtidigt skapa en länk i mobilen till Medlem> Medlemskort och min profil

be din klubb skriva ut medlemskortet

ta ett foto av medlemskortet (beror på hur kameran i mobilen/surfplattan/datorn fungerar)

använda skärmklippverktyget i datorn för att spara en bild av medlemskortet och sända den till mobilen.


Avsluta medlemskapet

Du kan efter inloggning avsluta medlemskapet längst ned på sidan Medlemskort och min profil eller kontakta din klubb för avregistrering.


Uppdaterat i december 2019 av BS