Kontakt
SeniorNet Sweden
Kontakta oss gärna via mejl: kansli@seniornet.se
Mobil: 076 027 27 17 – tala in ditt meddelande.
Postadress: SeniorNet Sweden, Byängsgränd 14 3tr, 120 40 Årsta
Organisationsnummer: 802 403 09 03
Kontakta din lokala förening
Kontakta i första hand din lokala förening när du har frågor frågor rörande medlemskap, ekonomi, utbildningar, hjälp med dator, mobil eller surfplatta med mera.
Övergripande frågor
Kontakta styrelseordförande: Inger Gran
Mejl: ordf@seniornet.se
Övergripande ekonomifrågor
Kontakta: kassören
Mejl: ekonomi@seniornet.se
Kontakta riksorganisationens styrelse
Mejl: kansli@seniornet.se
Mejl: ordf@seniornet.se
Kontakta Utskottet för verksamhetsutveckling (UV)
Mejl: uv@seniornet.se
Vanliga frågor:
Adressändring
Du ändrar själv adress, telefonnummer och mejl-adress under Medlem > Medlemskort och min Profil.
För att få ett nytt lösenordet behöver du en giltig mejl-adress. Se vidare.
Kontakta din lokala förening om du saknar mejl-adress.
Byta lokal förening
Kontakta kansliet om du har önskemål om att byta lokal förening. Om du har en obetald faktura gällande den gamla lokala föreningen, vänta med betalningen tills den nya fakturan för det nya föreningsmedlemskapet anländer.
Betalning
Läs mer om årlig medlemsavgift.
Medlemskort och min profil visar hur länge medlemskapet gäller.
Fakturafrågor besvaras av din lokala förening
Frågor om webbplatsen https://seniornet.se/
Kontakta oss via mejl: kansli@seniornet.se
Medlemskort
Du kan skriva ut medlemskortet från Medlem > Medlemskort och min profil genom att trycka ned Ctrl+p samtidigt skapa en länk i mobilen till Medlem> Medlemskort och min profil
eller ta ett foto av medlemskortet (beror på hur kameran i mobilen/surfplattan/datorn fungerar).
Kontakta din lokala förening om du får problem.
Avsluta medlemskapet
Du kan efter inloggning avsluta medlemskapet längst ned på sidan Medlemskort och min profil eller kontakta din lokala förening för avregistrering.
